Golflessen & Clinics

Maak in het menu links uw keuze uit de verschillende lessoorten.

"Play Golf, Have Fun"

Het motto van onze PGA gecertificeerde golfprofessional Paul Green. Wanneer je kiest voor één van de vele lesmogelijkheden of cursussen ervaar je zelf wat dat betekent.

Onze professionals maken gebruik van de modernste lesmethoden en geven les volgens het 9-stappenplan van de Nederlandse Golf Federatie (NGF). Dit is een serie themalessen gericht op verbetering van je techniek en je zelfvertrouwen en dat leidt tot lagere scores. Voor de meer gevorderde golfer wordt bij de swinganalyse en -optimalisatie gebruik gemaakt van een FlightScope®, een electronisch systeem dat een groot aantal parameters zoals balvlucht, clubhoofdsnelheid, hoek van impact en de clubhoofdstand meet.

De FlightScope® kan ook ingezet worden voor materiaaladvies en shaftselectie. Tevens zijn er lessen voor verbetering van het korte spel, het spelen met fairway woods en hybrides en het ver en recht slaan met de driver. Lessen kunnen individueel, in een kleine groep (max. 4 pers.) of als groepsles (5-10 pers.) worden verzorgd.