9-stappen plan

Course Management of Efficient golfspel

De cursus Course Management of Efficient golfspel is een nieuwe cursus vanuit Golfschool Cromstrijen. Het is een cursus over de "kunst" van het spelen van golf. De bedoeling van golf is om zo laag mogelijk te scoren en deze cursus heeft als doel om je te helpen om een beter inzicht te krijgen en lagere scores te behalen.De cursus bestaat uit 4 x 2 uur golflessen op de golfbaan, waarbij je leert hoe je bal zo efficiënt mogelijk krijgt van de tee naar de hole.

les 1
Uitleg op de golfbaan over strategie van de afslagplaats.
We gaan naar een hole en dan bespreken we hoe je een hole het beste kunt spelen.
Daarna gaan we proberen om de hole te spelen zoals we hebben besproken.
les 2
Pre shot routine. Als je met golfen een goede slag wil behalen is het belangrijk om een vaste routine te hanteren, zoals oplijnen, afstand, windrichting enz. Dat leer je in deze les.
les 3
Theorie uitleg op de golfbaan over verschillende liggingen van de bal en probleem slagen op de golfbaan en hoe je het probleem het beste kan oplossen..
les 4
Uitleg op de golfbaan over strategie rond en op de green. We gaan naar een hole en dan bespreken & proberen we hoe je een hole het beste rond en op de green kunt spelen.

Lesdata: nog niet bekend
Pro Paul Green

Lestarief
  • Leden golfclub Cromstrijen € 140,00 4 x 2uur lessen
  • Niet-leden golfclub Cromstrijen € 220,00 4 x 2uur lessen
  • Niet-leden betalen € 20 euro extra voor een greenfee.
  • Min 4 deelnemers, maximaal 6 deelnemers
Aanmelden via paulgreengolf@gmail.com
Opgave kan ook telefonisch via 0186-654455 of via e-mail golfschool@golfclubcromstrijen.nl.
Kun je niet vinden wat je zoekt of heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons secretariaat. Wij informeren je graag verder.