Welkom bij Golfclub Cromstrijen

Even ten zuiden van Rotterdam, in de prachtige Hoeksche Waard, ligt Golfclub Cromstrijen.

De golfclub werd in februari 1989 opgericht, waarna de 18-holes Championship course en de 9-holes Compact course zijn aangelegd naar ontwerp van de Noord-Ierse baanarchitect Tom MacAuley. In september 1990 werd de 9-holesbaan in gebruik genomen en op 31 augustus 1991 verrichtte wijlen ZKH Prins Johan Friso de officiële openingshandeling van de 18-holesbaan. Aan deze baan is de A-status toegekend; de 9-holesbaan heeft de B-status.

In het kader van de Natuurschoonwet 1928 is Golfclub Cromstrijen gerangschikt als Landgoed Vereniging Golfclub Cromstrijen in augustus 2013. GC Cromstrijen is GEO gecertificeerd.

Bij Golfclub Cromstrijen staan de vier G's centraal: Golfsport, Genieten, Gezelligheid en Gastvrijheid.

Van wedstrijden tot vrij spelen, bij Golfclub Cromstrijen kunnen leden en bezoekers door de ruime speelmogelijkheden heerlijk golfen. Goede oefenfaciliteiten en een actieve Golfschool bieden uitstekende mogelijkheden om golfen te leren of te verbeteren.

Golfclub Cromstrijen werkt niet met starttijden, maar met een caddiemaster & digitale ballenspiraal, waardoor er speelgarantie is voor leden en gastspelers. Maar check vooraf altijd de baankalender!
Binnen de vereniging zijn verschillende commissies actief die met elkaar een zeer gevarieerd wedstrijdprogramma bieden, met voor elk type golfer genoeg keuze.

Binnen de vereniging zijn verschillende commissies actief die met elkaar een zeer gevarieerd wedstrijdprogarmma bieden, met voor elk type golfer genoeg keuze.

Met moderne oefenfaciliteiten, een gastvrij clubhuis, heerlijk terras met uitzicht over de prachtige banen en een gezellig en actief verenigingsleven biedt Golfclub Cromstrijen de complete golfervaring voor iedere golfer. Je bent van harte welkom!